Dag 69 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 69 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 69

26 Maart 2016 | Qatar, Doha

De laatste dag, die bestaat uit opruimen, inpakken en wachten op vertrek. We hebben dat even doorbroken door te gaan lunchen op een van onze favoriete plekken: de Poolbar van het Sheratonhotel. Heerlijk eten en een meer dan prettige omgeving!
's Middags voor de laatste keer even bij het zwembad gezeten en straks naar het vliegveld.
Conclusies na 2 1/2 maand Qatar:
+ We hadden het voor geen goud willen missen;
+ Het werk waarvoor ik ging is goed en naar tevredenheid van mijzelf en anderen afgerond;
+ We hebben het samen gedaan en goed ook;
+ Misschien nog een keer zoiets?.....maar voorlopig even niet;
+ We vinden het prima om weer naar huis te gaan;
+ We zijn weer heel veel ervaringen rijker;
+ Erg leuk dat zoveel mensen ons "avontuur" hebben gevolgd via deze blog;
+ Was het een avontuur: in zekere zin wel, want je weet niet waar je in stapt, maar het viel mee: wel spannend, maar het lukte ons om alles de juiste plek te geven.
+ Het was mooi, een ervaring waar we met veel plezier op terug kijken.
Morgen sluiten we af met de allerlaatste blog vanuit Hilversum