Dag 43 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 43 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 43

28 Februari 2016 | Qatar, Doha

Zoals ik gisteren al schreef: terug naar de realiteit en gewoon aan het werk. Dat dat op zondag is, dat merk je niet. Het blijft gewoon de eerste dag van de werkweek en dat merk je dan weer wel... Maar prima gegaan, alle dingen gedaan die nodig waren en 's middags lessen bijgewoond van de naschoolse NTC, De Globetrotter. Daar was niets mis mee, maar het is voor kinderen die van half 8 tot half 2 al op een andere internationale school les hebben gehad best een opgave om een keer in de week van kwart over 3 tot kwart over 6 nog Nederlandse les te hebben. Ik had bewondering voor ze, want ze waren heel betrokken en deden goed mee.
Margy vervolgt het verslag met haar dagje:
Vandaag met Bea naar de souk geweest, samen veel pashmina's gescoord en andere kleine souveniers. De verkopers daar lachen zich een breuk om al die expatdames die met tassenvol zooi de souk verlaten!
Daarna op naar Katara Cultural Village, geluncht aan zee. We kwamen terecht in een visrestaurant alwaar we gesmuld hebben van "vegetable tempura", geen vis! Bea's zoon Ben appte al : daar gaat je pensioen pa!
We genieten er maar van, eenmaal thuis wordt het weer anders, maar ook leuk!