Dag 19 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 19

04 Februari 2016 | Qatar, Doha

Vanmorgen even naar school en wat mails beantwoord. Daarna boodschappen doen bij Carrefour, vanwege het a.s. bezoek.
Hoewel het weer ook vandaag niet echt bijzonder is, hebben we net nog lekker even buiten gezeten met Jet. Ja hoor, ze is goed aangekomen mijn zus! We hebben ons naar het vliegveld laten brengen door Ali en dat was maar goed ook want het verkeer was rond 6 uur redelijk hectisch en het is een behoorlijk eind rijden, bijna 3 kwartier en in het donker. Daar had ik zelf niet zo'n zin in.
Gezellig hoor, ons eerste bezoek hier. Op het vliegveld hebben we nog met mensen staan praten die we al kennen, want het was lang wachten. Zij werkt in het onderwijs, maar heeft hier nog geen baan en hij is gespecialiseerd verpleegkundige neonatologie en werkt hier al 2 1/2 jaar. Zij is hier pas naar toe verhuisd. Leuke mensen.
Bij aankomst thuis stond de nanny van de buren voor de voordeur met een enorm stuk taart, omdat er iemand jarig was. Heel lief en erg lekker. Morgen maar even gaan kennismaken met de buren. Dat zijn volgens ons Qatari, maar dat weten we niet zeker.