Dag 68 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 68 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 68

24 Maart 2016 | Qatar, Doha

Vandaag geen berichtje meer van de interim-coordinator, maar van de wederom gepensioneerde. Het werk is gedaan en naar volle tevredenheid. Ik heb kunnen leveren waar ik voor ben gevraagd, daar was iedereen blij mee en dat geeft een goed gevoel.
Na thuiskomst hebben we natuurlijk vanmiddag het nieuws gevolgd over het overlijden van Johan Cruijff. Triest. Mijn vader overleed op dezelfde leeftijd aan dezelfde ziekte...
Vanmiddag al het een en ander ingepakt, we hopen dat we alles meekrijgen. Om 5 over 6 konden we inchecken en dat hebben we gedaan. Morgen even langs school voor de laatste keer om de boarding passes te printen en dan zijn we klaar voor vertrek.
We zijn de afsluiting van de werkzaamheden en het hernieuwde begin van de pensionering gaan vieren in het Intercontinental. We wilden eigenlijk buiten eten, maar aan zee was het behoorlijk fris (voor onze begrippen dan!), het terras was dan ook niet open. We zijn weer beland in het Belgian Cafe en hebben daar heerlijk gegeten: een vis platter (M) en kreeft (P), met voor ieder een lekker wijntje. "Even eten in het Intercontinental ", gelukkig blijft dat voor ons nog steeds niet gewoon en dat is het ook niet. Daar zijn we ons in Singapore altijd heel bewust van geweest en deze 2 1/2 maand in Qatar ook. Maar wel leuk natuurlijk dat je dat kunt meemaken. Alle conclusies komen morgen op de blog en zaterdag sluiten we thuis op dag 70 (precies 10 weken) onze blog af.