Dag 44 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 44 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 44

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2016 | Qatar, Doha

Met enige vertraging dag 44.
Als ik 's ochtends om 5 over 6 in de auto stap, heb ik de keuze uit twee radioprogramma's: 97.5 is Engesltalig en er is een Franse zender in Qatar met goede muziek. Het nadeel is alleen dat het dan ook gebedstijd is en beide zenders moeten hun programma aanpassen. De Fransen houden het vooral bij stemmige muziek maar de Britten gaan helemaal los met informatie over de Islam en de Koran. Allemaal wel interessant: over naastenliefde en de Koranverzen worden uitgelegd. In het begin luisterde ik wel, maar nu heb ik het na 5 minuten wel gehoord. Dat gaat zo door tot half 7 en dan heb ik nog even te gaan. Dat betekent meestal dat ik pas op het allerlaatste stukje nog wat leuke muziek kan horen. Tijdens de rit naar school vliegen de Landcruisers je om de oren, want iedereen heeft blijkbaar heel veel haast om op tijd op het werk te zijn. Opletten geblazen dus gedurende zo'n drie kwartier!
Margy en Bea hebben vandaag een heerlijk dagje doorgebracht aan het zwembad en het strand van het Sheratonhotel. Ook nog geluncht met Joyce die in het hotel verbleef. Morgen is het alweer de laatste dag van Bea, de tijd is omgevlogen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 31403

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Maart 2016

Qatar

Landen bezocht: