Dag 35 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 35 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 35

20 Februari 2016 | Qatar, Doha

Om met het Koningslied te spreken: "De dag die je wist dat zou komen.." De dag waarop je niets interessants te melden hebt op je blog.
De reden: Allebei gammel, vanmorgen nog wel boodschappen voor de week gedaan. Het plan was om vanmiddag naar Mathaf te gaan, een museum voor moderne kunst, maar daar hebben we vanaf gezien. Margy heeft veel geslapen en ik heb veel buiten gezeten met een boek. Het was vandaag een hele warme dag en morgen wordt het 29 graden. Dat is ook voor hier niet gewoon voor de tijd van het jaar.
Morgen moet ik weer aan het werk, ik zou lang blijven, maar dat gaat niet door. Ik probeer zo snel mogelijk thuis te zijn en doe alleen het hoogstnoodzakelijke.
De foto bij deze dag is een baobab. Daar staan er een aantal van in Aspire Zone, een heel groot park hier in de buurt. De nationale boom van Madagascar, dus hoe die hier terecht zijn gekomen, men zal ze wel bijzonder gevonden hebben!
Voor iedereen: Morgen gezond weer op en tot blogs!