Dag 18 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg

03 Februari 2016 | Qatar, Doha

Vanmorgen dag 17 op de site gezet, nu dag 18! Maar dan wel thuis, hoera, hoera, hoera, we hebben weer internet! We hebben een Mobile Internet kastje gekocht voor een persoonlijke 4G hotspot en dat werkt. Kostte omgerekend 100 euro maar dat hebben we er heel graag voor over. Na het bloggen op school zijn we daar dus een hele tijd mee bezig geweest: naar de Mall met de computer en de dongel om bij Ooredoo een en ander te laten controleren. Eerst werd verteld dat ik mijn sim-kaart moest optoppen, maar dat had ik gisteren al gedaan....ik kon de rekening laten zien. Stelletje boeven. Uiteindelijk bleek de dongel niet te werken (zeggen ze :-)) en heb ik maar zo'n ander kastje gekocht. Je moet toch wat?
De rest van de dag in en om het huis gerommeld, niets spannends, het gewone leven. Margy heeft nu alle beddengoed en handdoeken die hier achtergebleven waren wel gewassen en ik heb me bezig gehouden met het schoonmaken van een erg smerig fornuis. Het blinkt weer! En natuurlijk het kastje aangesloten en geinstalleerd, waar je ook weer veel tijd mee kwijt bent. Nu zijn we wel zo'n beetje klaar, moet ook wel want morgen komt onze eerste gast: mijn zus. Ze komt maar 5 dagen, dus het zal wel een cultuurshock voor haar zijn. Zaterdag gaan we met een four wheel drive de woestijn in. Gewoon een tour hoor (Gulf Adventure Tours), niet zelf! Dit vinden we al avontuur genoeg.
O, tv hebben we nog niet, niets meer gehoord, inshallah!

  • 03 Februari 2016 - 22:19

    Monique:

    Wat leuk klinkt dat allemaal! Zelfs dat gepuzzel en gepruts om jullie te installeren met wifi en schone spullen om je heen.
    Het houdt je van de straat

  • 03 Februari 2016 - 22:53

    Cora:

    Jullie zijn heel huishoudelijk bezig geweest zeg.Maar het is zoals ik op de foto's zie wel veel leuker.
    Geniet van jullie bezoek en de rit in de woestijn.Groeten Theo/Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 31297

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Maart 2016

Qatar

Landen bezocht: