Dag 60 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 60 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 60

16 Maart 2016 | Qatar, Doha

Update Margy:

Het gaat wat minder snel dan we verwacht en natuurlijk vooral gehoopt hadden. De ogenontsteking wordt minder maar is nog niet weg. Heel vervelend, want ze is nu aan huis gekluisterd en dat is niet prettig.
Morgen zouden we, als afscheid, met collega's borrelen bij de Ritz-Carlton, maar dat hebben we (ook) moeten cancelen. Laten we hopen voor Mar dat het snel beter gaat worden.
Ondertussen is het weer hier niet best, vandaag was een bewolkte en druilerige dag en nu regent het door... Het zicht was ook slecht, er zit dan zoveel stof en zand in de lucht en ik denk ook smog. Na een regenbui kun je meteen de auto weer (laten) wassen, want alles zit onder het zand.
Van school ging year 5 (groep 6) vandaag op tweedaags schoolkamp naar de woestijn. Jammer voor ze dat het weer zo matig is. Ze vertrokken in 10 Landcruisers met de chauffeurs in originele dracht. Erg leuk.
Ik hoop wel dat het weer opknapt, want a.s. zaterdag hebben we 's ochtends Koningsdag voor alle Nederlanders en Belgen hier...buiten. Dan moet het natuurlijk wel droog zijn.
Dit lijkt nogal een depri blogje geworden te zijn, maar dat valt reuze mee hoor: we gaan straks lekker koffie drinken en heerlijke taart eten tijdens DWDD van gisteren!

Als we naar de temperaturen in Nederland kijken, worden we trouwens ook niet vrolijk, maandag 8 graden. Dat is 4 dagen voordat we aankomen...dat moet dus nog even snel omhoog, want het verschil vind vooral ik veel te groot.