Dag 38 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 38 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 38

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2016 | Qatar, Doha

Dank voor het al 5000 keer (!!!) aanklikken van deze blog. Dat had nog leuk geld kunnen opleveren als we een toegangsprijs hadden gevraagd, maar helaas....
Queen had vroeger LP"s met de titels A night at the Opera en A day at the Races. Vandaag was het voor mij gewoon weer A day at the office. Op dit moment niet zoveel te doen: de organisatie staat en ik ben aan het wachten op de overgang naar LanguageOne. Daar heb ik formats voor nodig voor schoolgids e.d. maar die zijn er nog niet. Als ik die heb, wordt het weer druk. Dinsdag komt de Midden-Oosten coördinator vanuit Dubai een dagje meelopen.
Zaterdag is het wel een Day at the Races. We zijn uitgenodigd voor het paardenrace evenement van het jaar door Alexandra Newman, oud-leerling uit Singapore. Ze is hier general-manager van een stal waar Arabische paarden worden gefokt. Haar ouders zullen er zaterdag ook zijn. Leuk! Joyve heeft ons nog goede adviezen ggeven in Blaricum, voordat we naar Qatar vertrokken. De Qatar Racing and Equestrian Club ligt vlak bij ons huis, dus dat is gemakkelijk, we zijn er zo.
Een uurtje geleden was Margy thuis met Bea die ze opgehaald heeft van het vliegveld. Vlucht was goed gegaan!
Ik ga morgen wat foto's deleten van de blog, want ik ben bijna aan het maximum. De foto's die ik nu geplaatst heb, geven een beetje een beeld aan van hoe Qatar er eigenlijk echt uit ziet, voordat er sjieke beplanting is geplaatst met een sproeisysteem. Zo'n beige gruisberm is de normale situatie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 31287

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Maart 2016

Qatar

Landen bezocht: