Dag 51 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 51 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 51

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2016 | Qatar, Doha

Voor mij een hele late blog. Het is inmiddels half 12 hier. Ik kom net terug van een bespreking met de Dutch Advisory Board aan de andere kant van de stad. Ben om 7 uur vertrokken en was er pas om 10 voor half 9 omdat ik de compound niet kon vinden en het zo druk was...... In die tijd had ik van Hilversum naar Eindhoven kunnen rijden. Op de terugweg heb ik er ook nog bijna 40 minuten over gedaan. Ook om half 11 is het nog hartstikke druk op de weg.
De vergadering verliep goed, hoewel de DAB niet zo blij was dat de benoeming van mijn opvolger niet zo goed gecommuniceerd was door de organisatie die het Nederlands onderwijs gaat runnen. Dat had ik al verwacht. Maar goed, dat is nu afgerond en we kunnen weer door.
Het heeft hier vandaag behoorlijk geregend, het was de hele avond bewolkt en terwijl ik vanavond reed was er een flinke onweersbui. Singaporese toestanden! Het schijnt nog 2 dagen boven de regio te blijven hangen en dan gaan we weer naar normale temperaturen, zo rond de 28 graden. Margy had ook last van de regen, want even naar het winkelcentrum lopen, was meer ploeteren door de modder. We hebben gisteren al verteld over de trottoirs hier, soms is er dus opeens geen.
Ik hoef morgen niet om half 6 op, maar kan later beginnen, dat is dan weer een voordeel. Anders trekt deze pensionada het niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 31261

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Maart 2016

Qatar

Landen bezocht: