Dag 36 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 36 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 36

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2016 | Qatar, Doha

Allebei nog steeds niet fit, maar ik heb wel gewerkt. Met Margy gaat het vandaag iets beter gelukkig. Ik ben wel op tijd naar huis gegaan. Omdat ik zo vroeg begin kan dat, dat is wel erg lekker.
Vandaag de ouders gemaild over wat er afgelopen week allemaal is besproken. Dus het kan op de blog. De Nederlandse afdeling van Compass International School (dagonderwijs) en De Globetrotter (NTC na schooltijd) wordt vanaf 1 augustus a.s. overgenomen door een Nederlands onderwijsbedrijf LanguageOne. Die gaan vanuit Nederland aansturen en hebben al locaties in Davos, Dubai, Muscat, Singapore, Shanghai en Perth. Ook komt er een nieuwe coordinator. Dit speelde al voordat ik kwam, maar het is wel in een stroomversnelling geraakt. Het was niet verwacht dat we de Britten van de overname konden overtuigen, maar dat is met veel gesprekken afgelopen woensdag en donderdag gelukt. Donderdag is het Memorandum of Understanding getekend. Het waren spannende en vermoeiende dagen, maar met een mooie uitslag. Ik denk dat het voor het Nederlands Onderwijs in Doha een uitkomst is. Waarschijnlijk ga ik nog een rol spelen in de overgangsperiode vanuit Nederland via LanguageOne. Daar hebben we het nog over voor ons vertrek hier.
We gaan hier een lekkere warme periode tegemoet...het zwembad op school is eindelijk open tijdens de gymlessen, daar moet het blijkbaar zo'n graad of 30 voor zijn. Dinsdag komt Bea, een vriendin van Margy, dus die gaan weer leuke dingen doen. Ik sluit me daar in het weekend wel bij aan. Eerst nog 4 dagen hard aan het werk, terwijl een deel van Nederland vakantie heeft en een ander deel volgende week! Het is toch echt niet eerlijk verdeeld op de wereld -:) -:)

  • 25 Februari 2016 - 19:02

    Sonja Molhuizen:

    Waarom krijg ik het gevoel bij die locaties van LanguageOne dat jij daar nog wel eens zal komen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 31243

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Maart 2016

Qatar

Landen bezocht: