Dag 26 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 26 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 26

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2016 | Qatar, Doha

Weekend...de eerste 4 weken Qatar van de 10 zijn al weer voorbij. Het gaat snel. Ondanks alle positieve berichten komen we gewoon met Pasen terug. Dat is de afspraak, er is dan twee weken vakantie en daarna begint het laatste semester op school. Dat moeten ze zonder mij doen en dat kan ook wel, want tegen die tijd is alles klaar om door te kunnen gaan. A.s. week is het druk met allerlei vergaderingen. Eind van de week kan ik uitleggen waar dat allemaal over gaat, dat is nu nog iets te vroeg. Vandaag was een normaal werkdagje met o.a. weer een vergadering over de organisatie van Koningsdag. Gelukkig ligt die organisatie vooral bij het comité en hoef ik niet zoveel hiervoor te doen. Geen tijd voor ook.
De donderdag is altijd vroeg thuis zijn: iedereen vertrekt snel. Deze keer ging ik naar huis met in mijn tas een fles rode en een fles witte wijn. Van Margaret, head of campus. Die had begrepen dat we zonder zouden komen te zitten. Heel aardig! En vanmorgen bood een moeder aan om volgende week wijn voor ons mee te nemen, dus we gaan niet tekort komen.
Vanmiddag samen met Margy boodschappen gedaan in de supermarkt hier vlakbij. Ik was weer de enige blanke en verschillende kinderen in de supermarkt staarden me aan en draaiden zich nog eens even goed om, om naar dat fenomeen te kunnen kijken.
Een ander fenomeen zagen we vanavond, de maansikkel die op zijn rug ligt...

  • 12 Februari 2016 - 18:27

    Jet:

    Gelukkig! Jullie hebben weer wijn.
    Ik hoorde van Thea Beijersbergen, dat ze ook op jullie verslag gereageerd heeft.
    Zij is oud voorzitter van de Zonnebloem en had Reini met Gwen zien lopen.
    Reini heeft toen het adres van "waar ben je nu"aan haar gegeven, zodat zij dit
    nu ook kan volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 31257

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Maart 2016

Qatar

Landen bezocht: