Dag 8 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 8

24 Januari 2016 | Qatar, Doha

Een gewone werkdag en ook dat went, je realiseert je niet dat het zondag is in Nederland. Hard gewerkt om meer structuur aan te brengen en een lang gesprek met 3 ouders van de Dutch Advisory Board. Heel plezierig.
Maar genoeg over het werk, vandaag is het minste van Doha aan de beurt: ons appartement. We hebben al gemeld dat we daar niet vrolijk van worden, de woonkamer is klein (we zitten met de bank bijna in de koelkast, da's dan wel weer makkelijk!) en ongezellig en zelfs wij kunnen er niets van maken. Ik heb al geklaagd bij de grote baas en morgen laat ik hem foto's zien.... we hebben wel twee slaapkamers en twee badkamers.....maar daar alleen uitzicht op een blinde muur. Hoe een architect zoiets kan ontwerpen is onbegrijpelijk. We zijn al wel gewend, maar we zouden hier niet heel lang kunnen en willen zitten.
Verder gaat het goed met ons hoor en hebben we het naar onze zin. Het was vandaag een warme dag, zo'n 27 graden maar in Nederland gaan jullie ook weer naar de dubbele cijfers, lazen we.

• 24 Januari 2016 - 20:10

Hetty Barsingerhorn:

Wat jammer van jullie appartement, ziet er inderdaad niet erg gezellig uit. Misschien kun/mag je een mooie muurschildering maken Peter?