Dag 5 deel 2 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu Dag 5 deel 2 - Reisverslag uit Doha, Qatar van petervanthof - WaarBenJij.nu

Dag 5 deel 2

21 Januari 2016 | Qatar, Doha

We hebben onszelf vanavond getrakteerd op een paar uur Four Seasons Hotel. We vonden dat we dat wel verdiend hadden aan de vooravond van het eerste weekend en aan het eind van de laatste week. Ieder twee glazen wijn gedronken en heerlijk gegeten met uitzicht op de Arabische Golf. Kost wat, kost veel (!), maar dan heb je ook wat. We zijn met de taxi gegaan, want er is hier een 0 % alcoholbeleid bij autorijden.
Nu is het 10 voor half 11 en normaal lig ik al 20 minuten in bed, maar dat hoeft nu even niet! Ook lekker.
We concluderen dat we de eerste week goed hebben doorstaan en dat we prima beginnen te wennen.
Na de vakantie (we werken nu nog een week) gaat Margy mee om te helpen op school omdat er dan allerlei toetsen moeten worden afgenomen. (Voor de kenners: CITO, AVI en DMT). De dinsdag na de vakantie hebben we overigens een dag vrij, dan is het Nationale Sportdag en zijn alle scholen dicht. In het hele land worden dan sportactiviteiten voor kinderen georganiseerd, maar daar hoeven wij dus blijkbaar niets aan te doen. Bijzonder......
Ik ben helemaal happy met mijn werk, dat is heel fijn. Het werk is leuk, de collega's ook en weer werken na twee en een halve maand pensioen valt zeker niet tegen, maar geeft weer energie.